úterý 11. března 2008

8.3.2008

Hmmmmmmmm, dnešní den začal nehezky:-(
Mého taťku odvezli do nemocnice se slepákem:-(Po čtyřech hodinách čekání na pohotovosti měli najednou velmi na pilno ho rychle zoperovat, neb už bylo skoro pozdě, ach jo:-((

Zatímco mamča na pohotovosti běhala mezi dědou a placením a vracením poplatků:-(, my byli venku. Slunko mi vlilo do žil neuvěřitelnou chuť něco dělat, takže jsem se věnovala své pidizahrádce, kterou jsem vloni hodně zanedbávala.Světe div se, špioni mi dali pokoj, hráli si téměř ukázkově na písku a tak jsem se do toho mohla pořádně opřít...
...no, díky tomu, že jsem se do toho zabrala opravdu naplno, nemám z venku žádnou slušnou fotku, ačkoliv foťák byl venku s námi...
...no nic...

Moje dnešní fotka tedy není ze zahrádky, ale z domu, přímo z ložnice, vyfotila jsem ji,když Julinka usnula v naší posteli solidárně s tatínkem spícím po noční...
Vím, že už jsem sem jednu spící dávala, ale když ona je taková "k sežrání", když spí...

1 komentář:

dib řekl(a)...

no, ona julinka vypadá, že umí spát po-ma-lu, což je slovo, které k ní jinak vůbec nepatří :-)