středa 26. března 2008

23.3.2008

Běžel tudy zajíček, nesl kopu vajíček...
... a ta se mu spolu s dalšíma dobrůtkama rozkutálela po zahradě, tady je máte, sběrače:-)



Úlovek byl prostě neodolatelný:-)


5 komentářů:

klarissa řekl(a)...

....vy jste měli zelený veselikonoce?....u nás bylo spíš bílo...i když ten den vyjímečně nesněžilo...

Lucka73 řekl(a)...

Téda, ta první ( portrétovka - ale bez obličejů :o))) - ta se mi moooc líbí!!! Je zvláštní tím, že jim nejni vidět do tváře. Ale je to takový akční a vůbec..... pěkná fotka!!!

Monča řekl(a)...

to jsou přesně fotky, který mi vystihujou to, když se řekne VELIKONOCE :) super

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tak k tý horní už jsem psala v diskuzi, líbí se mi moc..

dib řekl(a)...

mně se taky moc líbí, parádní velikonoční fotky! (aj spodní mlsavé portréty)