pátek 7. března 2008

6.3.2008 - Ota má 26 let

...teda, ne že by pro mě někdy narozeniny mého švagra byly bůhvíjak důležitý den, jenže letos tomu bylo jinak...
Jakmile jsem těsně před půlnocí zalehla, slyším kroky a najednou jsem měla v ložnici dva chlapy a tři nalité panáky:-)
Nelituju toho, že jsem tím pádem na dnešek spala jen hodinu a půl, bylo třeba vyříkat si to, co se za těch 14 let nahromadilo...
...díky, Oti, za ten dlouhý pokec...bylo to fajn:-)



A protože od půlnoci do půlnoci je hooodně daleko, nesmím zapomenout vložit fotečku Filípka s Terezkou.Byla u nás na návštěve se svojí skvělou mamčou Dáškou, byla by škoda, kdyby tu po sobě nezanechaly stopu:-)Obě na společné fotce se mi dneska nepodařilo zachytit, tak aspoň Terezka s Filípkem po koupání...

3 komentáře:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak ta včela je úžasná! hlavně obdivuju, že ji nemáš rozmazanou..to jsou krásný jarní fotečky! a hodinu spánku nezávidím - uáá, byla bych nepoužitelná druhý den..

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Pokec je důležitej a máš krásný děti

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.