čtvrtek 20. března 2008

19.3.2008

Ať žije Josef!

Ano, i nás se toto okřídlené heslo týká a i přesto, že jsme byli dědovi pogratulovat, že jsem tam měla foťák a že jsem tam vyfotila nemálo fotek, nemám žádnou, co by byla publikovatelná:-(((

takže, znova a opět západ, mraky, furt dokola:-(((

Jénže, při srovnání, co vidíme z ložnice dopoledne a poté při západu slunce, nemůžu prostě odolat, tak pardon:-)



18 komentářů:

Petinka řekl(a)...

Západy máš úžasné!!! To musí být vždycky podívaná....

Barbora řekl(a)...

Ten západ je krásnej!!!
Ale on i ten východ...vypadá to tak krásně jarně :-)

klarissa řekl(a)...

...krása...to se nikdy neokouká...

Marti - Norreen řekl(a)...

Teda ten západ je dokonalej

Lenka Pokorná řekl(a)...

Žjofka!! Nádherný fotky!!! Ten západ slunce je tak dramatický...
opravdu super!!!

Iva Veselá řekl(a)...

Super super super, nádherné fotky ...

dib řekl(a)...

8888888888888888888888:O
(to jsou velice moc vykulené oči)
ratu, nevšimla jsem si, že jste sousedi pekelnému vchodu. paráda!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tak ten je uuuzasnej

Lesana řekl(a)...

Ano, skvěle vybarvená fotka...

Sarah řekl(a)...

jůůů, to teda zírám! Výstavní večerní foto.

Michaela K. řekl(a)...

teda, to je parada. Krasna barva. super.

čiřikaví řekl(a)...

nádherný barvy, závidím ten vyhled, a krasna fotka i srovnani...

kaciia řekl(a)...

Týá ... nádherný fotky!

Monča řekl(a)...

to nemá chybu!

Petra řekl(a)...

No to je určitě kolorováno,no mi netvrď!!!! ;-D
Špica!!!!!

Ratu řekl(a)...

jak jsem fotla a stáhla s foťáku, tak posílám dál, přísahám:-)

katth řekl(a)...

hori sosnovec!!!!!! nadhera, mam pro takkove zalezitosti slabost!

Lucka73 řekl(a)...

No, tak jsem chtěla napsat, že to mušelo bejt domalovávaný - "hořící Sosnovec" - to je vončo ;o)))

Ale je to nádhera, krása!!!