neděle 16. března 2008

15.3.2008

Já teda nevím, ale mít transformátor přímo ve výhledu ve výhledu na západ slunce je fakt naprd, tolik by se toho dalo nafotit hezky z okna, takhle než seběhnu schody, oběhnu barák, odemknu branku a doběhnu ke transformátoru, je většinou po parádě.

Ale na druhou stranu, když koukám na přiblíženou fotku bez něj, chybí mi tam...asi síla zvyku...



12 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

tyy jo ja myslim, ze hezci je to s nim. peknej zapad. ja holt jsem pres ty vychody spis :-), tohle me se nepovede

klarissa řekl(a)...

.....to je nádherný až hrozivý nebe...

Lesana řekl(a)...

Joj, to jsou úžasný barvičky...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

týý joo, to jsou barvy! moc pěkný..

čiřikaví řekl(a)...

to je krasna fotka a hrozivy transformator se k tem barvam hodi - krasny !!

Sarah řekl(a)...

No taky bych řekla že transformátor má takhle v siluetě něco do sebe. Uznej, že se tak rozhodně vyhneš lacinému kýči :-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

krásný! barevně vytuněný

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Mádherný a miluju trasfotmátory. starý časy noooo

dib řekl(a)...

no tý vado.. to je teda mazec barev!! přituněné nebo jenom vyfocené?? a transformátor tam pasuje strašně moc! dělá z toho super fotku.

Anastazie řekl(a)...

Západy jsou nádherné a transformátor to dělá ještě hezčí!!!

Petra řekl(a)...

Hele to nebe vypadá úplně jako moře!Skvělé!A tranformátor mi tam neva,co naděláš!Když už tam stojí!

Lucka73 řekl(a)...

Nádhernej okamžik - krásný barvy - SUPER fotečka!!!...... A transformátor - ten mi neva - našim stojí na zahradě :o)))))