čtvrtek 27. března 2008

26.3.2008

Chachá, tak dneska jsem si tak krásně zafotila...
Líbila se mi ptačí budka na stromě proti cihglové zdi staré stodoly.
Líbily se mi rozesmáté děti na kolotoči.
Ale nejvíc se mi líbil podběl na písku, půlka byla zasněžená a půlka, kde svítilo sluníčko byla rozpuštěná a přímo na to přelomu rostl podběl...
...po cestě domů jsme si říkala, jak si ho dám na blog, bylo jasné, že už nic nevyfotím, protože mi došly baterky...
..no ale došli jsme k baráku a helemese, milion špačků nebo co to bylo za ptáky sedělo na sousedovic zahradě, na našich stromech, bylo to až děsivé.

Baterky se ještě zmohly na pár foteček, poslala jsem děti, ať je vyplaší, že je vyfotím jak vzlétnou...a povedlo se...
...jenže, no, prostě se mi pomstili - zásah přímo na pravé rameno:-((



11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak to je jak z hororu ;-),ale tihle asi nebezpeční nebyli,co? :-))

Dadouch řekl(a)...

To jsou božííí fotky :o)))

M-Kocurek řekl(a)...

Zásah za to plašení :o))). Krásné fotky!

Lucka73 řekl(a)...

a máš po ptákách!! :o)))))))

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

boooží jsem na ptáčky

Věra Turoňová řekl(a)...

no, povedlo se jak z Tvé strany, tak i z té opačné, úlovek pro oba !!

čiřikaví řekl(a)...

priste budes uz vedet - ze je to nebezpecne zvire :)-

Petra Míčková řekl(a)...

Napíšu to jen jednou!!!!!Neštvi mě s takovýma fotkama!!!!!Jak to že ti všichni tak pozujou,že vypadají tak super!
A šetřím čas takže :Jsou super fšésky!!!!

dib řekl(a)...

prej pár ptáčků.. uááááááááááá!

Gabiks řekl(a)...

mršky :-)))

Sarah řekl(a)...

Tedy... Hitchcok hadr! (nebo jak se ten pán správně píše)