pátek 7. března 2008

7.3.2008 - F jako fčela:-)

Lidičky, taky jste dneska měli venku úplné jaro???
My jo, paráda, teplo, procházka, bábovky a kytičky, co už opravdu kvetou:-))
nedalo se odolat, cvakala jsem krokusky jak pominutá, když tu najednou přiletěla včela.

Byla hrozně zajímavá - preferovala výhradně fialovou barvu(asi sleduje módní trendy), takže jakmile vletěla do žlutého květu, okamžitě vycouvala(může letící včela couvat?:-)).
Navíc byla velmi trpělivá a asi čtvrt hodiny mi pozovala a vůbec jsem jí nevadila.
Proto tady dneska prostě musí být hoooodně fotek, já se prostě neozhodnu:-)


Včela přilétající


Včela přistávající a nakukující

Včela spokojeně sedící a hodující

A včela radostně se smějící:-))

11 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

TTTý vogo, si děláš prču néé???? Řekni, žes to ani sama nefotila - že je to práce profíka!!! Řekniiiiii. Vypadá to úúúžasně!!! Úchvatně!!
A radostně se smějící včela oráchaná v pylu - ta teda je na můj vkus úplně výstavní!!!Jsi borka!!!!

Michaela K. řekl(a)...

tyyy jo, tak to je super, to snad ani nemam slov clovece. fakt dokonaly

Petra Míčková řekl(a)...

Mám omlácenou bradu od podlahy!!!!!!!!!!!!Týýýý vado!!!!!

Celenka řekl(a)...

Tak tohle snad ani není možný nafotit. Hledím tu na monitor, odhazuji foťák v dál a končím!!!!!!!!No jsi obrovská šikula. A všechny záběry dokonalé!!!!!!!!

Gabiks řekl(a)...

to je naprosto dokonalý - neuvěřitelný - jak jsi tohle dokázala nafotit?

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Supéér taky jsem uchyt na focení včel a hmyzu, jen s mým skřítou se tak často dobře nezadaří

dib řekl(a)...

.......................
(to je moje obdoba neskonalé úcty..)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
klarissa řekl(a)...

bombá....to je super včelí reportáž...si se schovala za stéblo trávy nebo co?

Sarah řekl(a)...

Radostně se smějící včela nemá konkurenci :-)

katth řekl(a)...

hele, jak donutis vcelu, aby ti pozovala??? a jak ruce, aby se neklepaly (min chlastat, ja vim....) ;) super!!! super!!!