úterý 4. března 2008

4.3.2008

Tak já nevím...
...nějak jsem dneska neměla žádný nápad:-(
Leze na mě jakási jarní únava či co, hrozně ráda bych jednou spala spoň do desíti a pak se klidně celý den válela...
Ve školce jsme vyfotila jehnědy, několik různých druhů, aby mi připomínaly, že se mě drží pořádná alergie:-/
Ale těsně před koupáním jsem sledovala špiony jak si hrají s Nikolkama(Nikolky jsou všechny naše panenky kromě panenčáka Honzíka).

Tak tady jsou, vlastně tu asi stejně nemám žádnou fotky, kde by byli ti naši lumpíci pohromadě:-)

4 komentáře:

Petra řekl(a)...

Celá maminka!Krásné děti!

Anonymní řekl(a)...

Dcerka má krásné oči....Sluší jim to.Budou mít jednou krásné vzpomínky.

Gabiks řekl(a)...

Jak jsou si úžasně podobní :-). Pěkná fotka :-)

dib řekl(a)...

já je prostě mám moc rád. :-)