úterý 11. března 2008

11.3.2008

Chacháááááá, dneska pouze krátce - celý den jsme makali na tom abychom 3 metry čtvereční trávníku zachránili před tlapama našeho Bajtíka - tudíž věnovali jsme se vytváření a natírání nového plotku...

Kromě pár jisker ne zrovna dobře vyfocených mým mužíčkem
...jsem ulovila ještě traktor orající či sející na pozadí blednoucího západu slunce a ještě k tomu v dešti, takže kvalita minimální, ale i tak se mi líbí....

11 komentářů:

Anastazie řekl(a)...

Máš naprosto úžasné fotky a ten traktor je náááádhernej!!!! Rozhodně nemá sníženou kvalitu.

Michaela K. řekl(a)...

traktor je paradni, moc se mi libi, takovy zvlasnti kouzlo

Lucka73 řekl(a)...

Traktor je bombovní!!!! SUPER!!!

Iva Veselá řekl(a)...

Traktor je naprosto úžasnej ... krása

dib řekl(a)...

parádní traktor!!
a jiskry se mi taky líbí, co prosim tebe máš :-)

Anonymní řekl(a)...

tak ten traktor je skvělej ;)

Petinka řekl(a)...

Traktor jako malovaný :-) A jiskry? Ty mě vůbec nenapadly, jsem spíše uvažovala nad prapodivnou kytkou :-D

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Traktor mě zaujal na první pohled, ta fotka má zvláštní kouzlo! tleskám..

Sarah řekl(a)...

To jsou skvělé "industry" fotky. Traktor zvlášť, ale jiskry jsou taky parádní. Výborně exponované.

Gabiks řekl(a)...

bože, to jsou nádherný fotky ...

meowth řekl(a)...

traktor je teda fakt supeeeeeer!!!!