pondělí 14. dubna 2008

8.4.2008

Z dnešní procházky:

kosák
...zapózoval, tak tu musí být:-)))


podběly
...hahaha, než jsem je došla poněkolikáté vyfotit(vždycky byly rozostřené), tak odkvetly.Tak jsou tu, odkvetlé a opět blbě zaostřené:-(


větrníky

...zrovna se mi dneska povedlo vyfotit dva, tož oba ...

můj velmi opečovávaný objektiv:-))
...haha, fotím cosi a najednoukoukám, že foťák ostří sám na sebe, není divu - parádně čistý objektiv, což????Prosím, napište, že to tak máte sem tam taky...

5 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Jé, ta prostřední fotka je dokonalá. Malebný Tibet :-)

Kičína řekl(a)...

Ratu, zrovna nedávno jsem si říkala, jak zajistit, aby byl objektiv pořád čistý. Nejvíc mě může brnknout, když po celodenní dřině zjistím, že na stovkách fotek mám stejný flek

Kičína řekl(a)...

Podběly super - proč sem dávat furt krásné, rozkvetlé kytky, že jo? příroda má i jiné tváře:-)

Lucka73 řekl(a)...

podběly jsou jak "padlé lilie" :o)))

a objektiv - no, v poslední době ho mám pořád nějak extra udžovanej - u našich mi o olíznul pes a doma mi po něm šahaj králící (důsledky mojí touhy vyfotit něco na makro :oDDD)

dib řekl(a)...

to jsou TY podběly?? :-) asi byly uštknuté jedovatostí paní profi tety...
větrník látkový v podvečerním sluníčku je fantastický.. kosák božský :-)