pondělí 14. dubna 2008

13.4.2008 - já a Filípek

Já - fotil Filípek:

My dva:


...tak povídej...

10 komentářů:

Mony řekl(a)...

Hezké fotky....

katcha řekl(a)...

hezoučký,plný citů

Iva Veselá řekl(a)...

Moc pěkné fotky, děti jsou si hrozně podobné

Kičína řekl(a)...

Máte super společná fota, jen mi neříkej, že to fotila Jůla, to by mě fakt asi kleplo:-)

Lucka73 řekl(a)...

ta prostřední - ta je mýmu oku nejkrásnější.... moc povedená - sluší vám to na všech - čiší z vás láska a soudržnost - moc pěkný!!

milu řekl(a)...

Hezká mamka se synkem

dib řekl(a)...

uááááááááá, parádní světlo, krásné zahalení kětama.. úžasné, závidím ti je :-)

Anonymní řekl(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Lesana řekl(a)...

Ó, krásné fotky, jde z nich teplo :o)

Celenka řekl(a)...

To jsou úžasný fotky. Všecky!Čiší z nich láska, štěstí a pohoda. Moc se mi to líbí!