čtvrtek 3. dubna 2008

2.4.2008 - Burian a další v Bazárku

Bez dlouhého povídání rovnou vložím několik fotek ze včerejšího koncertu na téma:
"Muži jsou křehcí"
Oproti všem očekáváním začal koncert načas, takže když jsme tam o půl deváté dorazili, stihli jsme tak poslední třetinu. Lenka Dusilová nám tedy unikla, zato Jan Burian to parádně a velmi vtipně rozjel a mě neznámá slečna, která v poslední písničce velmi zdařile a věrohodně předstírala(tedy myslím, že předstírala:-)) orgasmus to rozjela úplně nejvíc:-)

Kdo nezažil, neuvěří, nepochopí a zůstává ochuzen:-)







Jo, ještě podotek, fotky s bleskem děs a hrůza, takže komorně, bez blesku, aspoň jsem nerušila ...

9 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Pěkný fotky - s atmosférou!!!

Petinka řekl(a)...

Fakt, vypadají jako malované :-) Krásná atmosféra

Gabiks řekl(a)...

moc pěkné fotky ...
Ráda Buriana? Mám CD, které se jmenuje Dívčí válka a docela ráda ty píšničky poslouchám, jsou takové výmluvné .... znáš?

kaciia řekl(a)...

Ratu suepr fotky! Ještě,že si jich sem dala víc! Úplně tu atmosféru cítím :)

Petra Míčková řekl(a)...

Ty bláho Ratu!Ty jsou skvělé!Dusilovou taky můžu!Škoda že jste ji nestihli!Ale alespon je tam z děkovačky?

dib řekl(a)...

parádní fotky!!! úžasně barově koncertová atmosféra.. ovšem kromě toho, že jsou krásně vyfocené (hlavně ta burianova udivenost nad hustotou orgasmu se mi líbí :-)), jsou pro mě nepochopitelné.. jak totok můžeš vyfotit pouze za hospodského "přirozeného" světla?? já bych měla jen čmouhy..

Ro řekl(a)...

Teda zírám - bez blesku a totok: super, jakobych tam taky byla... :-)

Lesana řekl(a)...

Á, koncertní fotky s atmosférou... ty já ráda :o) A tos fotila jen tak? Já ještě za časů focení s Practikou při podobných příležitostech párkrát přišla díky aktivním pořadatelům o kinofilm, takže momentálně nemám moc odvahu vytahovat digifoťák, neb mi v podvědomí straší obava, aby mi někdo blbě aktivní nechtěl zabavit drahou kartu :o/

Sarah řekl(a)...

Jak jsi to proboha dokázala? Blesk by to zabil na sto procent, ale takhle povedené fotky jen tak bez něj jsou opravdu na poklonu!