úterý 1. dubna 2008

31.3.2008

Nedávno se mě neteřinka ptala, jak se těším na narozky...
...upřímně jsem jí odpověděla, že nijak zvlášť, protože stejně na oslavu musím všechno nachystat a budu celou dobu kmitat kolem hostů, že mě to prostě moc nebaví...
...a včera, bylo po sedmé hodině, manžel ještě v práci a dítka na půli cesty do postýlek, najednou došli Katrin s Kubou, Kačka v ruce květináček s látkovou kytičkou, který si mám zalévat a vyroste kytka a Kuba donesl nepečený ovocný dort, který odpoledne sami udělali...
No, fakt mi připravili to nejhezčí narozeninové překvápko...
Jako třešnička na dortu doběhla ségra s kytkou růží a střevní chřipkou, jen mezi kuchyňské dvěře, olíbala mě, popřála a zase frčela...
Bylo to super, už jsem žádné gratulace nečekala a najednou toto:-)

tak ne moc kvalitně, ale vzpomínkově, musí tu ta překvápka být:-)))



No a odpoledne jsme byli s dětma za dědou, sel ve školce novou trávu na nový bobovací kopec...
taková odpoledne jim asi dají více, než kdovíjaký výlet...
Traktor, setí, sbírání kamení, cesta traktůrkem pro válec a následná obhlídka velikého hospodářství včetně kombajnu a býků a malých telátek...
Prostě jeden zázrak za druhým...

Děda sející:



Děti dědu stopující:

9 komentářů:

dib řekl(a)...

já se jim nedivím, že tě tak milují :-) fšecko nejlepší k narozeninám, ratunko!! i když, ty si zasloužíš blahopřání a radostění každý den.

Lucka73 řekl(a)...

I já se připojuju - všechno jenom a jenom to nejlepšejší!!!! Ať se ti všecičko daří!!

A fotky s dědou - nádhera!! Ostrý a pěkně s pohybem - nemají chybu!!

kaciia řekl(a)...

Téda tak za prvé...VŠECHNO NEJLEPŠÍ k narozeninám !!!
A za druhé....děti stopující!! Top je nádherná fotka!! Akční a má nějaký kouzlo,asi se na ní budu chodit koukat :)

Dadouch řekl(a)...

Také přeji vše nej nej nej a splnění všech přání. Pěkná dokumentace :o)) Foto s dědou u mě vede a stopující děti také :o))

Monča řekl(a)...

Stopující fotka super a hlavně: k narozkám všechno NEJ!!

čiřikaví řekl(a)...

Ratunko, všechno NEJ NEJ NEJ a spoustu krásných fotek jako je ta stopující :)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak dodatečně taky všechno nej..a děda se mi líbí moc, hlavně jak ho děti stopují :-)

dib řekl(a)...

jé, špioni stopující dědečka jsou skvělí!!

Sarah řekl(a)...

Přát k narozeninám týden po nich je už trochu blbé, ale což! Všechno nejlepší!!! A ať ti to dál tak skvěle fotí. Tohle je nádherná momentka, exponovaná přesně v tu nej vteřinu. Paráda.