neděle 6. dubna 2008

6.4.2008

Prostě Julinka, no...

...šílená

...naštvaná

...ale pro mě nejúžasnější holčička v celém vesmíru:-)

9 komentářů:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

nejvíc se mi líbí ta naštvaná verze, má otrčené pysky jak havajský domovník :-D

Lesana řekl(a)...

Naštvaná Julinka má skvělý výraz ve tváři, u mne boduje :o)

klarissa řekl(a)...

...mě se taky líbí ta nafouknutá a nešťastná... :o)

Ratu řekl(a)...

jojo, ten ohrnutý ret je žasný, má to po mě, taky jsem se přistihla, že to dělám:-)
díky moooooooooooooooc za komentíky, fakt

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Ta serie je uzasná más nádjerný fotky jen se mi to pomalu načítá a mám děsnej skluz tak pisu pod jedno

čiřikaví řekl(a)...

:) super :) fotoseriál a dokument :)

Kičína řekl(a)...

Naštvaná Jůla je super, takových fotek člověk tolik nemá jako těch smějících se. Máte stejnou motorku:-)

Lucka73 řekl(a)...

krásný vyznání... :))

dib řekl(a)...

whaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!!!!!!!!!!!
nádherná, nádherná, nááádherná!! parádní trojportrét!!
julinka nasraná u mě taky vede :-)