úterý 29. dubna 2008

15.4.2008

Dnešní den se nesl v duchu domlouvání se ve školce na podávání dýchátka Filípkovi po obědě...
...situace nedořešena, zůstávám nevyslyšena a mám vzteka:-(((

Po cestě ze školky jsem kromě jiného potkala alespoň tyto odkvétající podběly.
...asi se nemůžu paním učitelkám divit, že si myslí, že jsem divná - když mě po půlhodinovém vysvětlování, že mé děti opravdu chodí po obědě spát, že je k tomu vedu a nepolevím - uvidí sedět těsně před třináctou hodinou s foťákem na opuštěném pískovišti zaházeném harampádím a zběsile cvakat v nepochopitelném úhlu nepochopitelné věci...
...udivená věta: "V kolik tedy chodí ta Julinka spát, když už je skoro jedna" mě nenechala chladnou...
...chladnou mě nenechalo ani to, že jsem celou dobu seděla v sídlišti rezavých mravenců:-)


Žádné komentáře: