úterý 13. května 2008

6. 5. 2008 odpoledne u Zuzky

Dneska se u kamarádky Zuzky konal srazík mých bývalých a vlastně budoucích spulupracovnic...
Hm, nevím jak jsem zapůsobila, každopádně moje děti na mé téměř všechny bezdětné spolupracovnice zcela jistě zapůsobily hlavně antikoncepčně...

Filípek nadšený novými neprozkoumanými střechami, stříškami, dřevem a kůlnami neustále šplhal do zapovězených výšin


a Julinka se velmi blaženě hrabala v deštové vodě, kterou zdařile smíchala s blátem a úspěšně se s ní celá zapatlala...Píšu-li celá, mám na mysli i vlasy, uši zevnitř a pusu určitě zevnitř taky... Ovšem, na přímou otázku jestli mi to nevadí se nedalo odpovědět nic jiného, než: "Žádné špinavé tričko mi není cennější než ta chvíle balhodárného klidu"



Holky, nebojte, děti jsou opravdu radost:-)

Žádné komentáře: