úterý 6. května 2008

22. 4. 2008

Hahaha, až mě zase jednou tchýně poprosí, ať s ní zajedu do Ostravy na ortopedii, nebudu si už naivně myslet, že jsem za hodinku zpátky...Raději si na to vahradím celý den:-(
Nebudu to dlouze rozepisovat, zkrátka a dobře i přesto, že byla objednána mezi 11 a 12 hodinou, vyšla na ni řada až těsně po ruhé hodině...
Otrávená nevyspaná Jůla a ze školky nevyzvednutý Filípek byl už jen taková "Třečnička na dortu"

No nic, pošliu jsme půlku Poruby, v nové přístavcbě VŠB jsme našli nový vodopád(ups, zase nevím, jak na tu dlouhou vodu), Jůla to pojala poněkud po svém, ten deštník tam opravdu nebyl třeba, ale to nevadí...


A ještě jednu fotku si neodpustím:
zkrátka a dobře, po čase mi došly baterky, když jsem se ale vrátila do vestibulu nemocnice, ještě se vzpamatovali a já, spíše ze zvyku, než ze zájmu cvakla tento rádoby umělecký objekt asi...
Pak se foťák vypnul...
A v zápětí vyskočila z kukaně vrátnicové babizna a začala poletovat mezi lidma a vyzvídat kdo to fotil, vypadala dosti rozhořčeně a navztekaně...Běhala a vyptávala se, ale mě míjela
Já sedíce s foťákem na krku jsem jej trochu zamaskovala,ale kdyby ke mě došla, stopro by mě odhalila...
Po asi pěti minutách zalezla...
Ale předpokládám, že jí nejméně do večera vrtalo v hlavě, kdo že to tam fotil..Nikde jsme nenašla žádný zákaz focení a nic tajného tam nebylo, jen sedačky a obchody s ťamanama...
Teď už to tak nevyzní, ale v dané chvíli jsem se cítila velmi dobrodružně:-)
Tak tady je, schválně neupravená, ať vidíte to tajemstí, co se nesmí fotit:-))))

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

jéé, ta deštníková je super-pruper!!