úterý 20. května 2008

16. 5. 2008 - ZOO Praha

... je krásná, je obrovská, pro mě coby člověka neznalého velmi spletitá a i přesto, že jsem tam ztratila starší dítkoa chytla nás tam průtrž mračen, zanechala ve mě převážně pozitivní pocity... hlavně asi proto, že nakonec všechno dobře dopadlo a personál byl opravdu nezvykle milý.
Díky všem, obzvláště Prvči a Danči, že i přes naše dlouhé debaty skrze ICQ měly chuť se mnou strávit téměř celý den:-))

Zde malá ukázka, co dělat, když v ZOO prší, ještě, že jsem ty bublifuky vzala...

Danča a Dáda:

Renča s Nelinkou


A Jůla, který si vyfoukla Filípka:



Ovšem, pražské hlavní nádraží nás při přesunu do Jinců k ségře absolutně znechutilo, škoda:-((
Po celodenním šmatlání jsem ták moc potřebovala lavičku:-(((

3 komentáře:

Kičína řekl(a)...

Bublina s Fildou je skvělá. A i přes veškerou nepřízeň všeho z vás holky čiší pohoda

Petinka řekl(a)...

Fotky jsou boží! A ta bublinková obzvlášť!

Lucka73 řekl(a)...

No, tohle je moc pěkná fotka - jak trpělivě čekají.....