úterý 6. května 2008

25. 4. 2008

Sláva, po náročném pracovním týdnu a víkendu a zase týdnu má taťka dneska konečně volný den. Jedeme do nového aquaparku, konečně celá rodinka, bylo to ještě lepší než jsmese vůbec odvážili doufat:-)
Jůla čile zkoušela, zda lze dýchat pod vodou, no nevím, ale kolikrát jsem měla pocit, že ona to dokáže, špion jezdil na tobogánu jak šílený...i ten náš vodu nemilující taťka se bavil a děti si bazén s ním užívali naplno...Já cvakala a byla moc ráda, že já v plavkách nejsem fotoobjektem:-)

Takže kdo chcete tip a jste z okolí Ostravy nebo Opavy, neváhejte..Kravaře máte kousek:-)))





Na zpáteční cestě jsme se zastavili an oběd v restauraci u řeky, kousek od spalvu, mám fůru pro mě parádních fotek, tak aspoň jednu pampelišku...
...a opět nevím, jak na dlouhou vodu,tento týden už podruhé:-((( musím to dohledat...

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Žjůů, ta pamprlína u splavu je božskáááá!!