pátek 29. února 2008

29.2.2008

Tak dobrá, když máte všichni ten výjimečný den, tak já taky, jo???
Mám toho dneska víc:-)

Tak za prvé mi Filípek z procházky s tatínkem přinesl větvičku kočiček, což mě potěšilo, protože to je letos úplně první kytička od něj:-)A ještě více mě potěšilo, že ji neutrhnul, nýbrž našel na chodníku(když jsem se ptala, jestli ji utrhl, úplně se zhrozil:"Prosím tě, mami, vždyť to se přece nesmí trhat, co by zbylo pro včeličky")

No a tak jsme je cvakla na zapršeném okně proti smrákající se obloze, beztak jsem měla takový nejasný pocit, že dneska už nic jiného nevyfotím...


...jénže já míním a žrouti mění.
Byto třeba zajít koupit aspoň pečivo, takže dle hesla:"Proč bychom tvrdly doma, když venku tak krásně prší" jsem se chopila peněženky, batohu a foťáku(co kdyby:-)) , oblékla jsem Jůlu co možná nejméně promokavě a vyrazily jsme...

A protože je Kulinka moooc chytrá holčička, je jí jasné, že pokud nechce být mokrá, musí mít deštník...
...což o to, deštník měla, jenže všude kolem sebe místo nad sebou, mokrá byla stejně:-)nabrala si i do gumáků, jelítko

3 komentáře:

Lesana řekl(a)...

Kočičky vypadají zajímavě... ale tanec s deštníkem je takový krásně radostný :o)) takže Kulinka u mne boduje.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Vypadá to fakr kouzelně, obojí....

Lucka73 řekl(a)...

A já zase jsem nadšená z těch kočiček - nějak mi to přijde, že za oknem příroda pláče, že jí byla sebraná větvička - líbí se mi!!!

a "proč sedíte doma, kyž venku tak krásně prší" - to taky miluju!!!