sobota 16. února 2008

Projekt 365, vlastně 366, když máme ten přestupný rok, že?

Ahojte a vítejte u mě:-)

Tento blog vznikl jako reakce na Projekt 365, proto bude hlavně o mých fotkách z mého nejbližšího okolí - tudíž kam objektiv mého foťáku dohlédne, to zde naservíruji...

Neříkám, že je to něco extra, ale je to moje, mě blízké a hlavně mě prostě fotit baví, až jsem s tím někdy otravná:-)

Někdy se mi podaří fotka, o které si myslím, že je hezká a je hodna toho, abych ji někomu ukázala.
Pokud tu jste a čtete tyto řádky nebo koukáte na mé obrázky, jsem ráda, pokud se vám něco líbí, jsem ještě radši a nejradši budu, když přijdete zase:-)

2 komentáře:

dib řekl(a)...

no vidíš, ratunko, jak ti ty řeči jdou :-) my přijdem zas, neboj :-))

Unknown řekl(a)...

Moc hezkyyy to tady mate paninko :-)