pondělí 25. února 2008

25.2.2008

Tak přesně tuto díru dneska vyhrabal Špion na písku...
... a přesně takovou díru mám ve své mysli, ve své duši, která dodnes věřila tomu, že se po mateřské vrátím na své původní místo...
...dneškem se to rozčíslo, půjdu jinam, tam, kam jsme nikdy nechtěla...
...dneska jsme toho vyfotila málo a ještě blbě...z toho všeho to ta díra nejlíp vystihuje, tak pardon za depku

7 komentářů:

dib řekl(a)...

:-((((((((((((((((((((((((((

Gabiks řekl(a)...

Ratu, nezoufej a buď silná ...
Já se nemám kam vrátit, napsali mi, že až ukončím rodičovskou dovolenou, bude mi předána výpověď a vyplaceno odstupné :-((( udělali to několika maminkám na mateřské ...

Lucka73 řekl(a)...

to je mi líto :((( ale snad stejně jako jde zasypat tahle vyfocená díra a nebude po ní ani památky, tak i ty budeš na nějakém novém a lepším místě spokojená!!!!

Ratu řekl(a)...

HOLKY, DÍKY, NĚJAK TO SNAD ROZCHODÍM...

Lenka Pokorná řekl(a)...

Ratu - nejsi v tom sama... asi je to "normální"...

Marti - Norreen řekl(a)...

znám ty chvíle, kdy na člověka všechno padá a má sto chutí se někam zahrabat, ale ono zase vyjde sluníčko i když cesta bude jiná než ta původně zamýšlená. Ať je brzy líp.

mk řekl(a)...

Neboj, ono to nějak (dobře) dopadne. ;-) Mel