sobota 24. ledna 2009

17. ledna 2009

Svatba Čechmánkovi
Když jsem dneska ráno vylezla ven, nevěřícně jasme koukala na tu šílenou masivní námrazu.
Nejraději bych nešla nikam, ale musela jsem, slíbila jsem...


... a navíc, na zbytečné cvakání jsem neměla nejen čas, ale ani baterky(včera jsem zjistila, že se mi mé fotící nabíjecí tužkovky rozkutálely bůhvíkde, prohrabala jsem kdeco, vyštrachala baterky ze všech dětských hraček, ale stejně jsem žádné další nenašla).
S lehkou žaludeční neurozou jsme ještě na psolední chvíli před obřadem koupila dvoje nenabíjecí...no nebylo to ani třeba, nakonec vydržely ty dvoje, co jsem měla, ale kdo to mohl vědět, že:-(



3 komentáře:

Lucka73 řekl(a)...

Námraza úžasná!! A svatební fotky se ti moc povedly - ani jsem nevěděla, že takhle fotíš - šikulka!!

Dadouch řekl(a)...

Omrzlinka je parádní a svatební......... nádherné, jsi šikulka

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Svatební jsou krásný! zvlášť když si představím tu paseku fotit bílé na bílým :-)