středa 14. ledna 2009

12. ledna 2009

Už několik dní mě silně dráždí zapadající sluníčko. Moc bych si přála ho zachytit, ovšem v zimě slunko zapadá za protější dům, takže z okna mám smůlu.
Děti nechávat doma samotné a běhat po poli se mi raději moc nechce.
A vzít je na pole s neštovicema a zánětem močáku je úplná blbost.
Ale dneska se Vavoch vrátil z práce brzy. V podstatě jsme se jen vystřídali ve dveřích a já frčela.
Heč a byla jsme tam brzy:-) a nevydržela do slunce západu, neb hrozně fučelo a já měla úplně zmraženou ruku...a baterky v tom mrazu taky moc dlouho nevydržely. Domů jsem přišla v 15.5 - , zrovna, když se mi to z okna jevilo tááák fotogenicky....
No nic, zítra, dneska teda pár "zafujaných" Bajtů:-)


Nevím čím to je, nejsou moc kontrastní, ale právě proto se mi líbí...

3 komentáře:

Maka řekl(a)...

tož nevím proč, ale hned se mi rozezněla v hlavě písnička "zafůkané", taky to tak máš???

Bajt sníh milující, vlající:-)

Lucka73 řekl(a)...

Ta poslední se mi líbí ze všech nejvíc... :)

milu řekl(a)...

Krásný poslední pejsek