neděle 9. srpna 2009

31. března 2009

Ani to moc nebolelo a najednou je mi třicet.
Pořád mám pocit, že bych měla bilancovat, ale vzhledem k tomu, že mám ,myslím, skrznaskrz spokojený a pohodový život, nijak mě rekapitulace nelákají.

spíše mě trápí například to, že jsem ani ve svých 30ti letech nepochopila rozdíl mezi Voltem, Wattem, Ampérem a Joulem:-(. Ale co, vyhradím si na to třeba dalších 20 let a uvidím, zda budu stále stejně nechápavá (Kubo promiň, snažil ses:-)).

Novinkou dnešního dne je, že mi můj muž, na mé narozeniny naboural mé auto, ale nebyla to jeho vina a našemu "bohuželkřápu" to nijak na hodnotě neubralo, takže se na něj ani nemůžu moc zlobit.Pojízdní aztím jsme a stejn plánujem nové autko, nejpozději v zimě, tak to už dojezdíme se šrámem, no...

Prima bylo, když Vavoch přijel s dětmi pro mě do práce a zajeli sjme si na pozdnější oběd a tam na mě moje tři zlatíčka "vybalili" obrkytku a dárečky, hezky mezi objednávkou a naservírováním jídla...
Taková jsem já, že se mi takové romantické naivnůstky líbí.Moc vám všem děkuju, i když je mi jasné, že za tím vším stojíš ty, Vavochu, bylo to mooooooc hezké:-)


A zde já ve třiceti, fotka blbá, protože světlo je blbé a foťák ještě blbější a zítra jede opět na výlet, opět do reklamace, grrrrrrrrrrrrrrrr:-((((((

Žádné komentáře: