středa 27. května 2009

24. března 2009


Joooooooo, tak to byl hrozně dobrý nápad, vyrazit dnes při zpáteční cestě z práce fotit do Hlučína na jez...
... jsem si říkala, že je hodně vody a pak opadne a už to nebylo ono.A tak jsem jela, slunko už pomalu zapadalo, já po odbočení ze silnice marně dumala nad tím, zda ta prázdná tyčka u vjezdu byla původně osazena třeba zákazem vjezdu.
No, na potřetí jsem zaparkovala tak, abych nečouhala do úzké silničky a dalo se kolem mě projet. Velzla jsem z auta, šlápúla do zcela nevinně vypadající kaluže a propadla se po kotník do bláta. To bylo jasné, že teď už to nevzdám, minimálně zde pobudu, dokud se trochu neodbahním. Vydaal sjem se přez mez k vodě, no klouzalo to fakt dost dobře, nejen nízko položené plochy mohou být podmáčené:-). Po dvou téměř zvládnutých a vyrovnaných pádech s kolenama a zadkem od bláta jsem přijela k vodě...
... vytáhla foťák...
... a on mi "ftipálek" napsal, že chce nové baterky, johohooooooooooooooooo

Tak jsme vytáhla ty stávající, různě s nima klepala, zahřívala a nakonec jsme pár fotek přece jen vyfotila i přesto, že už nebylo skoro žádné světlo.
Do vody jsem kupodivu nespadla, ani bych teda nechtěla, bylo mi z toho úplně zle, když jsem viděla, jakou má sílu. Najednou mě popadl "rapl! a dostala sjem hrozný strach, že třeba v té vodě připluje nějaký utopenec a já nevímco...
... zcela zbaběle jsem frčela zpět k autu a libovala si, jak jsme se skvěle odbahnila v té mokré trávě, můj úmysl ještě očistu vylepšit v nízké kaluži se zela zpevněným dnem se samozřejmě zase zvrtnul a já byla opět po kotníky v blátě.
No, naše auto to neohrozí, oklepala jsem jen to nejnutnější, zula boty i ponožky a "naboso" dojela domů k rodině. Ani se moc nedivili...:-)

Domek u trati

Na zpáteční cestě

Závod kachy s vlakem

3 komentáře:

Maka řekl(a)...

to je jak groteska z nějakého filmu!!!:-))))

Ratu řekl(a)...

ty už máš vyžehleno, žlababo??.-)))

dib řekl(a)...

strom u vody je krásný...