sobota 29. listopadu 2008

30. 8. 2008 - D+O+M svatba

Znáte ten pocit, kdy si s určitostí myslíte, že se něco stoprocentně stane a nebo nestane a ono to je nakonec úplně přesně naopak??
Tak přesně ten pocit já měla a přesně dneska vyvrcholil v tom nejkrásnějším opaku:-)

Nebudeme tajnůstkařit, prostě Dib, Ondrejko a Matesek se dneska "oficiálně stali rodinou"(konec citace).
Ne že bych nevěřila v pevnost jejich svazku, ne že bych jim to nepřála, ale představa Dendy jako nevěsty v bílých šatech, s kyticí a vyfiknutým ženichem po boku, všech těch oficialit, obřadu, heh...
... prostě tato představa by mi ještě tak před půl rokem připadala více než fantasmagorická... Ale stalo se, šli do toho s odhodláním sobě vlastním:-)a mě a celé naší rodince bylo ctí a národním svátkem, že chtěli, abychom u toho mohli být s nimi:-) a my tam byli, jedli, pili, hodovali, přáli jim štěstí a vše to, co se přát má a ještě něco navíc, protože oni tři ve spolek si to doopravdovsky zaslouží:-)

Jenže já sem asi už zdegenerovaná tím množstvím svateb, na kterých sem byla jen jako nezávislý pozororvatel a fotič, prostě, chtěla sem se královsky bavit a místo toho sem byla zase ten pozorující, fotící...a je mi líto, že nemám aspoň ticíc krásných společných fotek, ale prostě sehnat je dohromady byl úkol nadlidský, takže aspoň něco...
... ale stejně mě to moc mrzí, že jsem slíbila, že ty fotky udělám a měly by být a nejsou:-/


a vůbec, za sebe jsem hrozně ráda, že jsem mohla poznat jejich úžasný klobúcký klan, prostě, že nás tam chtěli a měli.
Díky vám lidičky, bylo to prima, někdy to zopákneme, což??:-)

Novomanželé:



Matesek, kterému v nanukové fázi bylo absolutně jedno, jak moc důležité věci se kolem něj dějí:-)



Neodpustím si naše zcivilizované děti, tento živočišný druh v poměrně čistém oblečení vídáme málokdy...tak proto:-)

Žádné komentáře: