čtvrtek 26. června 2008

16.6.2008 - už se to blíží....

...chtíc či nechtíc, jednou se to stát muselo a já dneska byla pozvaná do své původní práce podepsat smlouvu, nafasovat věci, domluvit se co a jak.
Takže už je to černé na bílém, 11. srpna nastupuju, svírá se mi všecko, jen co na to pomyslím:-(

Tudíž na první ponuré fotce je moje bývalé budoucí pracoviště, tedy spíše velitelské stanoviště.Já budu jinde, s lepší prací, snad, která pro mě asi bude psychicky náročnější a jako bonus budu mít blbější dojezd s více přestupy.-(((
Nejspíš k odlehčení tíživé situace jsem nafasovala výborný slušivý a praktický oděv, model mlékařka, můj dementní výraz už jen zvýrazňuje, jak se do práce ukrutně těším...akorát nevím, jak v tomto mohu pracovat s vozíčkáři, cvičit a tak, no nic....



Jediným pozitivem bylo to, že se Julka mohal povozit chvilinku na Mášence:-)


Odpoledne jsme byli u ségry na zahradě, jak jinak...
odtud pár foteček, takových mých srdečních:-)

Jůla zamyšlená na houpajdě...


Filípek v akci, je vidno, že nejlepší hračky jsou ty, co vůbec hračky nejsou...


Náušnice z třešní...


A aby jste si nemysleli, když je ta sezona a určo všici fotí jahody, taky mám dvě, dokonce s živými kulturami:-)))


checht:-)))))) mňamka
.. a Dib, pardon za to trauma:-)))

Žádné komentáře: