sobota 14. června 2008

30. 5. 2008 - na Štěrkovně se Sonrisou ...

... a Sonrisátky Rendou a Saškou bylo "fajně"

Neplánované, tudíž nahaté koupání(Soňa byla vybavena i plavkama pro děti, takže za úchyláky byly jen děti moje) udělalo radost dětem, ochlazení nohou i mě a Sonrise...
Bylo prima poznat dalšího šílence s foťákem, škoda, že jsme své pocity nemohla ventilovat za čerstv... ,momentálně mě napadá jen to, že to bylo hezky strávené odpoledne, které stojí za zopakování:-)

Nejprve něco přírodní krásy:-)

Původně jsem fotila postavu stojící na výběžku břehu a až doma na velkém monitoru jsem zjistila, že jsem vyfotila nahuláče:-)


Sonrisa osvěžená s nalezenou krytkou foťáku - tudíž i potěšená...


Filípek kamenující


Jůla Rendu k vodním hrátkám odvádějící:

a následně v autě svorně sedící


Saška tatranku vítězoslavně chroupající

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

koukám na super fotky a jinak také máte ten malý džíp pro děti můj jej chce pro Pavlíka a holky to by se řádilo jinak krásně fotíš

Lucka73 řekl(a)...

Tééda, samej naháč!! A prej "já nevědala" - neuvěřííím!! :o)))))))

Sonya Scrap řekl(a)...

Teda, krásný fotky....:-)
Hlavně se mi moc líbí jak jsi vyfotila Renečka s Jůlou, to je boží fotka!!!!!
Ale všecky fotky máš nádherný, jsi šikulka!!!!