čtvrtek 12. června 2008

23. 5. 2008

Uf, tak to byla hodně tvrdá zkouška:-(
Téměř tři týdny nám nefungoval net...
...no co, absťák jsemúplně neměla, netřepala jsem se ani neměla halucinace, jen mě mrzelo, jak mi tu narůstá véliký skluz...

Tudíž asi to sem hodím bez ladu a skladu, velikých komentářů, neb copak já si pamatuju, co bylo před třemi týdny???
Nee, ani podle fotek málem ne:-)

Ovšem kytek mám miliony, takže pár dnešních:

Upravená kopretina se sušenýmpavoukem

Zahradní chrpa

Bajtův chlup na zatím zelené kytce

Červená kytka zatím bez názvu

Zachycený padáček

Kaštaní miminka


A dvě z domácího dění - letošní první meloun:-)

Hmmmm, ten byl

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Chrpa - úžasná barva!!

Padáček - no, nádhernej okamžik...

ale ten kukuč na poslední foce, ten výraz "záviˇ%dte a plačte" -to je boží!!!