neděle 9. srpna 2009

29. března 2009

Za dva dny mám narozky a tak jsem se prostě hecla a uvařila slavnostní oběd.
Koupila jsem kachnu, kterou jsem nikdy předtím nepekla, udělala zelí a dva druhy knedlíků, ať se pomějem a pozvala své rodiče na oběd, když užmají takové zásluhy na tom, že jsem na světě:-)
Pečlivě jsme na netu prostudovala recepis a kachnu upekla přesně tak, jak bylo psáno.
Karlovarský knedlík si pamatuju ještě z dob dávno minulých, kdy jsem se jej učila vařit na Rodinné škole, mém prvním studijním oboru. Zelí umím bez "rodinky" i bez receptu a všechno dohromady to byla lahodná dobrota.


Prostě celé to bylo vydařené, až na finiš, kdy Filda, doucený sníst nenáviděný knedlík s nikdy nejedeným masem, za dvě hodiny po obědě všechno v několika dávkách vyzvracel:-(

Žádné komentáře: