pondělí 2. února 2009

26.ledna 2009

Dneska po mém příchodu z práce v 18.00 hodin byl Filípek jako na trní.
Hnedle od dveří na mě naléhal,a ť si jdu pustit počítač, že mi udělá večeři, ať si jdu hlavně pustit počítač, vytáhnout klávesnici, pustit počítač...furt dokola a já tušila nějakou fintičku, tak jsme to schválně protahovala....

No, ale nakonec jsme šla a překvápko našla:-)
Filípek mi nakreslil l obrázek, moc krásný, poslední týden začíná konečně tvořit dle vlastní fantazie, doteď to co neuměl, prostě zásadně ani nezkusil...
... a teď rovnou takové dva krásné koně a to vyznání, tééda, takto písemně červené na bílém...no úplně mě rozněžnil:-)


A hned zase, že se mám podívat na druhou stranu, že to je dráha...
Dráha je jeho oblíbená motanice pro auta, letadla, brouky, cokoliv...


Ale tahleta dráha je speciální a jenom pro mě. Protože "ty kytičky na ní, mami, to jsou sekáče. Dívej, první sekáč, druhý, třetí...." no není to krása, pět sekáčů na jedné dráze??"
sekáč = secondhand (chodím tam utrácet malé peníze za hezké věci)
Tak nenvím, zda se má mánie trochu nevymkla kontrole, když už i mé vlastní dítě má pocit, že pět sekáčů najednou mě uvede do stavu naprosté euforie a blaha mnohem lépe, než cokoliv jiného:-)

Žádné komentáře: