pondělí 25. února 2008

23.2.2008

Dneska bylo fakt JARO:-)
Vyrazila jsem s dětma ke kamarádce na koně, bylo to parádní, každý z dětí jel asi kilometr, pěkně v terénu, koník byl klidný, ukázkově poslušný a trpělivý.
I když fotky dětí jsou tisíckrát ohraná klasika, neodpustím si jednu:-)
Pidižvík na koni:
Já vím, že se má dávat jen jedna, ale ta řeka téměř po západu sluncebyla tak překrásná...

5 komentářů:

dib řekl(a)...

obě dvě jsou krásné..

Lucka73 řekl(a)...

krásný jsou obě, ale ta řeka je nááádhernááá -já vím, tisíckrát omletá "klasika" - ale mně se pořád takovýhle fotky mooc líbí......

klarissa řekl(a)...

skvělé fotky, ten západ slunce je povedenej

mk řekl(a)...

Opravdu moc krásné. Spodní obrázek mi připadá jako vlasy rozfoukané ve větru. Mel

katth řekl(a)...

reka fakt paradnni... taky muzu tisickrat dokola